Oferta
Co oferuje Dolnośląski Inkubator Przedsiębiorczości:

OFERTA SZKOLENIOWA
DLACZEGO WARTO SKORZYSTAĆ Z OFERTY SZKOLENIOWEJ INKUBATORA?
- jesteśmy w stanie zrealizować szkolenie z każdej tematyki – ceny ustalamy indywidualnie w zależności od zakresu, liczby godzin oraz uczestników
- stale poszerzamy ofertę szkoleń komercyjnych
- posiadamy wpis do Rejestru Instytucji Szkoleniowych nr 2.02/00198/2016 oraz wpis do Bazy Usług Rozwojowych
- dysponujemy w pełni wyposażonymi salami szkoleniowymi ulokowanymi w centrum miasta
- wdrożyliśmy system zarządzania jakością ISO 9001:2015 – certyfikat nr 1454/2018
- współpracujemy z doświadczonymi trenerami
TEMATY SZKOLEŃ:
- Skuteczne porozumiewanie się czyli umiejętność komunikacji interpersonalnej w biznesie – 14 godzin
- Wirtuoz sprzedaży – czyli jak zostać mile oczekiwanym partnerem w biznesie – 14 godzin
- Staw z odpływem i dopływem, czyli jak utrzymać stałych klientów i zdobywać nowych – platforma handlowa – 12 godzin
- Synergia jako efekt pracy grupowej oraz zespołowe diagnozowanie wyzwań i sukcesów w firmie – 12 godzin
- Zarządzanie finansami – 32 godziny
- Zarządzanie relacjami z klientami – 16 godzin
- Podejmowanie decyzji – 8 godzin
- Wywieranie wpływu – 16 godzin
- Ocena pracowników – 16 godzin
- Motywowanie pracowników – 16 godzin
- Negocjowanie – 16 godzin
- Wykorzystywanie technologii it w procesie komunikacji – 16 godzin
- Facebook ads – tworzenie skutecznych reklam na facebook’u – 8 godzin
- Facebook ekspert – zaawansowanie działania marketingowe na facebook’u – 8 godzin
- Facebook start – podstawy prowadzenia fanpage oraz realizowania komunikacji marketingowej – 8 godzin
- Strategiczna komunikacja marketingowa – jak ją zaprojektować, wdrożyć i konsekwentnie używać – 8 godzin
- Strategia marketingowa Twojej firmy – 8 godzin
- Zarządzanie ochroną danych osobowych i tajemnicą przedsiębiorstwa – 8 godzin
- Zarządzanie komunikacją, strategią marketingową i zespołem – skuteczne wykorzystanie synergii zespołu do zwiększenia efektywności biznesowej i
marketingowej przedsiębiorstwa
- Design Thinking – wykorzystanie narzędzi kreatywnych do tworzenia innowacyjnych modeli biznesowych
- Kuchnia dla seniora
- Opieka nad seniorem i osobą niepełnosprawną oraz animacja czasu wolnego
- Kuchnia wegańska
- Kreowanie i zarządzanie marką firmy
- Zarządzenie ochroną danych osobowych i tajemnicą przedsiębiorstwa
- Motywowanie i budowanie zaangażowania wśród pracowników
- Kreatywność pracowników – twórcze rozwiązywanie problemów
- Budowa wartości marki poprzez marketing narracyjny
- Zarządzanie przez cele oraz zarządzanie sytuacjami konfliktowymi
- Znaczenie zespołu pracowniczego w budowie pożądanego wizerunku marki
- Budowa wizerunku firmy poprzez komunikację i motywację zespołu pracowniczego
- Zmiany w podatkach 2020
- Wzrost wartości marki poprzez strategię marki, komunikację z klientem oraz komunikację wewnętrzną i kreatywne motywowanie się do pracy
- Techniki sprzedaży i obsługi Klientów w oparciu o ich potrzeby i preferencje
- ZREALIZUJEMY DLA PAŃSTWA KAŻDE SZKOLENIE KOMERCYJNE BĄDŹ Z MOŻLIWOŚCIĄ DOFINANSOWANIA DO 80% WARTOŚCI USŁUGI
WYNAJEM SALI SZKOLENIOWEJ
- wyposażona w nowoczesny sprzęt multimedialny
- usytuowana w dogodnej lokalizacji
- cena wynajmu sali od 50 zł netto za godzinę
SIEDZIBĘ – dla osób chcących założyć firmę
- możliwość zarejestrowania prowadzenia działalności pod adresem Inkubatora
- możliwość korzystania ze wspólnego sekretariatu, odbieranie poczty, telefonów
- możliwość organizowania spotkań biznesowych z klientami
- możliwość korzystania z pomieszczeń Inkubatora, ze stałym dostępem do Internetu do codziennej pracy
WIRTUALNE BIURO
- udostępnienie skrzynki pocztowej z atrakcyjną domeną
- biznesowy adres korespondencyjny, który można zamieścić na wizytówce w materiałach promocyjnych, ulotkach oraz na drukach firmowych,
- korzystny wizerunek firmy poprzez utożsamianie z Inkubatorem-Izbą,
- miejsce do przyjmowania gości w profesjonalnym otoczeniu biznesowym,
- możliwość wykorzystania wyposażonych sal konferencyjnych i szkoleniowych
- umieszczenie danych teleadresowych na stronie www
- korzystanie z usługi ksero i faksu
DARMOWE USŁUGI DORADCZE
pakiet darmowych porad na start do wykorzystania 4 godziny porad w zakresie: podatkowym, finansowym, prawnym, marketingowym.
możliwość skorzystania z porad i usług partnerów naszego Inkubatora.
CENNIK:
LP |
Usługa |
Okres rozliczeniowy |
Kwota netto |
1 |
Czynsz (rejestracja firmy pod adresem Inkubatora, 4 godzin do wykorzystania z sali narad na spotkania z klientami, wifi, przyjmowanie poczty, odbieranie telefonów, korzystanie ze wspólnej przestrzeni biurowej w wymiarze do 2 godzin tygodniowo) |
miesiąc |
100,00 |
2 |
Wynajęcie małej Sali na spotkania (wyposażenie do wyboru: krzesła, stoły, rzutnik multimedialny, ekran, flipchart) |
godzina |
10,00 |
3 |
Usługi ksero / skanowanie dokumentów |
A4 / 1 szt. |
0,30 / 0,50 |
4 |
Założenie konta pocztowego z domeną Inkubatora (na czas trwania umowy) |
opłata jednorazowa |
50,00 |
5 |
Założenia wizytówki firmy na stronie www Inkubatora (na czas trwania umowy) |
opłata jednorazowa |
100,00 |
6 |
Prowadzenie spotkań konferencyjnych – duża sala (wyposażenie do wyboru: krzesła, stoły, rzutnik multimedialny, ekran, flipchart) |
godzina |
50,00 |
7 |
Usługi cateringowe: woda/herbata / kawa |
szt. |
2,5/3 /3,5 |
Powyższy cennik obowiązuje tylko firmy, które mają podpisaną umowę najmu z Inkubatorem.
Regulamin do pobrania: REGULAMIN
Ponadto:
-
- Istnieje możliwość zamówienia dodatkowo cateringu lub serwisu kawowego na indywidualnych warunkach.
- Nie ma możliwości bez wcześniejszego ustalenia wnoszenia własnych napojów.
- Wszystkie usługi doliczane są na koniec miesiąca.
- Dla pomiotów, które spełnią kryteria kwalifikujące do udziału w projekcie istnieje możliwość realizacji szkoleń z dofinansowaniem do 80% kosztów usługi.